30 Haziran 2016 Perşembe

Söz Şifadır...

Bankadan ayrılıp eğitmenlik mesleğine ilk girdiğim zamanlarda bir astroloğa gitmiştim. Astrolog yıldız haritama bakıp insanlara şifa dağıtacağımı söylediğinde buna pek bir anlam veremeyerek "İyi de benim şifacılık özelliğim yok ki bu nasıl olacak?" diye astroloğa sordum. Astrolog da bana "Sen sözlerinle insanlara şifa vereceksin" demişti. O gün bu gündür konuşuyorum ve yazıyorum. İndigo Dergisi' ndeki yazılarım bugüne kadar binlerce kez okundu. Hem devlet, hem özel sektörde pek çok kurumsal firmaya eğitimler verdim ve hala da eğitimler vermeye devam ediyorum. Görünürde iletişim, takım çalışması, ikna gibi konuları anlatıyorum ama her eğitimin en kallavi yerinde akışa geçerek insanların ruhlarına hitap edecek konuşmalar yaparak onları şifalandırıyorum. Ders sırasında ortaya müthiş bir enerji çıkıyor ve aynı enerji beni de şifalandırıyor. Evet ben görünürde bir eğitmen ve yazarım ama özünde bir şifacıyım ve sözlerimle insanların önce anlam dünyalarını şifalandırıyorum, ardından da o kişiler maddi dünyalarını değiştiriyorlar. Neyse, sanırım kendimi en çok övdüğüm yazı bu oldu :)

Sonuç olarak diyeceğim o ki söz şifadır. Eğer isterseniz siz de bir şifacı olabilirsiniz. Bunun için mutlaka sihirli ellerinizin olması gerekmiyor. Güzel sözlere sahip olmanız yeterlidir. Ama sözlerinize dikkat etmezseniz zehir de olabilir bu durum. Ağzınızdan çıkan her kelimeye dikkat edin. Sözcükler sandığınızdan çok daha fazla etkilidir. Unutmayın ki ağızdan çıkan her söz şifa da olsa zehir de olsa mutlaka sahibini de etkiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder